vrijdag 29 mei 2009

a disobeying mrs. ten hove on a ducati, full of sex, so beyond the truth probably


Deel gesprek tussen IV en HGR:

"Hero, she’s not an intellectual. Op Nederlandse universiteiten leert men toch primair tunnelvisie beter te duiden. Zo iemand staat in de materie als een officier van justitie in het recht. Ik spreek niet zozeer over mrs. Ten Hove persoonlijk. Ik ken haar niet.

Ook op dat niveau is men binnen zo’n totaal gecompartimentiseerde organisatie niet geïnteresseerd in strategische denkers. Zelfs niet in tactische-. Nee, aan operationele denkers is behoefte.

Vrouwen hebben een meer risico-avers profiel. In ons feminiene voorland wordt minder bedacht en meer uitgevoerd.

We zullen hard moeten slaan willen we ons een matriarchale toekomst besparen. Als vrouw kan ik je zeggen: vrouwen zijn de vijanden van de vrije mens."


Hmm, you told me you reach women through the senses.

"Yes, but that’s another story. I fancy women as well. You know that. My fantasy is a Mrs. Ten Hove on a Ducati. Full of sex. A disobeying smarty.

So beyond the truth probably."


Probably, yes.

"Forget about her now. She's an apparachik like al the others.

About Contra Cui Bono: hoeveel zaken heb je in portefeuille?"

Negentien.

"Nineteen!, well, what’s the value?"

600K.

"What! And what did you collect?"

You know that we won’t discuss that.

“Maar je hebt niet veel sites, toch”

Nee we maken enkel sites aan met een maatschappelijk doel voor ogen.

"right, yes"

Respect gaat het om. Respect voor de wedekerigheid van een transactie is essentieel in een vrije wereld.

Zo voorkomen we schade. Voor driekwart van de debiteuren maken we never een site aan.

"Right. Eigenlijk niks voor mij, je weet het. Ik vecht liever tegen jullie fucking staatscollaborateurs"

Ik weet ‘t.

"Wie staan er eigenlijk wel op het web?"

Je kent succesverhaal WPS natuurlijk: http://wpsafbouw.blogspot.com/ Formeel nog in leven, materieel failliet. Oh, wat zijn we heden blij.

Ook ken je koekjesdief Jan Abels. Wordt geen actie op ondernomen. Vreemd genoeg wel veel traffic op de site de laatste tijd. Ook al een inbraakpoging trouwens.

"Ja, daar zei ik over dat de kwalificatie "koekjesdief" veel te mild was."

Klopt ja.

"And you stil call him "koekjesdief""

Ja, fuck you.

"Thanks"

Verder hebben we oplichter Hans Bakker: http://derdewegtegenhansbakker.blogspot.com/Geen acties nog. Zijn wel voor medio juni gepland.

Dan hebben we de klassieke vluchteling Peter den Boer, die dacht dat we hem in Spanje niet konden vinden. Nog niet actief. http://peterdenboer-nicfinancielediensten.blogspot.com/

En we hebben een site pour la famille Tsatsaroni, ons excuus voor reisjes naar Frankrijk. Die gaat pas betalen nadat we met een tank door haar woning hebben gerold. We zijn in gesprek met een Bretonse afscheidingsbeweging voor steun. Komt goed. http://tsatsaroni.blogspot.com/

De andere zaken staan dus niet op internet, IV. Zodra je iemand op het web zet, is ‘t over. Dan kunnen ze emigreren.

"Hmmm, good thinking. ‘t is ook veel werk."

Inderdaad.

"Het lijkt me toe dat je op termijn helemaal kunt stoppen met die sites. Dan heb je alleen al met je naam al nuisance value."

Niet alleen ik met mijn naam, jij juist ook. Jij gaat vaak verder dan ik, godver. Denk er maar om dat velen je bloed kunnen drinken.

"Sure. Zonder vijanden, geen elan.